Utolsó kommentek:

Kováts.L 2024.04.21. 09:15:45

Peter W Belt ismerhette az ázsiai csakra tudományt. A színekre a magyarázat hasonló, miért hat a szín a hallásra is, vannak ilyen hasonló gondolatok ilyen könyvekben leírva. A másik különleges téma a gyógyító kövek alkalmazása is. Szerintem ez is fizika, mert ionizálja a környezetet a kövek szerkezete mivel feltöltődik a napmágneses hatástól stb, és ez a éteri energia észlelhető a zenei hangzásnál is. A megfigyelésre gondolva, mondjuk ezt ki lehetne próbálni, ha jó a szoba energetizálása, például a füstöléses köves tisztitásnál. Az így alkalmazott ilyen füstölő, egy idő után képes felfelé áramolva egybe is maradni mert ez a füst nem oszlik el a kövek miatt! Az energetizálásos tudomány ez lehet. A levegő mágneses, vagy ki tudja még milyen változásai akár a mennyzetig egyben tud maradni a felfelé áramló füst. Mintha nincs, nem lenne ilyen közegellenállása a szoba légkörének, és a lényeg, ezért a hangkép is, szinte minden részlet képes megjelenni, szerintem azért, mert a levegő szerkezeti tulajdonsága miatt könnyebben tud már áramlani a helyiségben a hang is Nincs ami megváltoztatja a zenei frekvenciát, és eltorzítsa. A vezetékek mágnesességét is le lehet kezelni, mert a Shakti stones ezt is tudja És most egy hasonló, de más gondolat. Az antennajelek hatásai a környezetben mindenütt ott vannak. És a felhők képesek ma kirajzolni ezt a hatást, ami az antennajelek miatt is lehetséges még. A 10000 méter felett más jégkristályokból van a felhő szerkezete, és ismert Masaru Emoto A víz üzenete műve. Ő azt mondta, a eljegesedő víz kristályszerkezetére hat mindenféle rezonancia. Vagyis más és más lesz ez a mikroszkópikus kristályforma. Mit látunk a felhőknél is? Mi történik a szobában az elektromos eszközöknél stb? A kövek, kőzetek képesek valóban a légköri folyamatokat is befolyásolni. Mi a mesterséges hatásokkal a környezetet is képesek vagyunk befolyásolni. Kicsiben is az audiónál egyre jobb eredményt érünk el, mert a hallással észleljük ezeket a fizikai hatásokat, minden csinál valamit javít és akár ront, sajnos ez a fizika. A kőzetek a Földön képesek voltak eddig a megszokott módon ionizálni a légkört. Most pedig az antennajelek hatásai lehet megváltoztatnak bizonyos esetekben éghajlati eseményeket is? A frekvencia mint a hang, minden más is, a fény stb a rezonanciára épül. A közetek lehet ezt szabályozzák alakítják át, és mi is a zenéléssel észlelünk tényleg valamilyen mágneses stb hatásokat. Peter W Belt azt mondta anno, függőleges írányú energiákat torzítunk el. De miért gondolt erre? Talán a füstőléses módszer a kövek tisztítása, adott ilyen gondolatot neki is. Mert kipróbálható az, a gyógyító kövek mire képesek. A karneol, akár az mc tűk jellegzetes tisztasága ilyen hangzása míg a holdkő a térhatásra, az apatit a visszhangosságot idézi elő. A vörös jaspis pedig a mélytartományra hat, a hegyikristály a magastartomány köve. De az ónix, az andok opál is (andok opál ez a kőzetfajta megfizethető még az opál drágakő is) mind feljavítja a hangképet. És Peter W Belt elárulta azt mit és hová kell tenni az ő találmányainál a szereinél. Ugyanott hatnak ezek a kövek is hasonlóan elhelyezve A könyvekbe a papírlap helyett egy apró hegyikristály nyakláncszem köve a jó megoldás.Meglesz a magastartomány fényessége is, és akár a shakti stones ami igen komoly eredmény fejlesztése is, ehhez hasonlót tapasztalunk. És nem vagyunk egyformák az érzékszerveink a hallás is, lehet az egyik féle kő másnál sokkal többet fog javítani, másként észleljük, nálam a karneol az, ami akár az mc tűk hatását érezteti. Érdemes a cd tokba két lapja közé becsúsztatni egy darab vörös japist cdn-ként. Nem szerencsés a más köveket adott helyeken összekeverni, viszont a hangfalvezetékek és az interconnect és hálózati vezetékekre érdemes próbálkozni rátekerni ilyen köveket de itt is külön-külön. Shakti online is, az elve ez lehet, és a két komponensű epoxi gyanta alkalmazása, Ami valójában az orgonit termékekre is igaz, Megjegyzném még azt, a réz is, és a zafír is a hallás köve érce, a csakra tudomány szerint.Hangfal és készülékek alá, a gömb formájú nyakláncok köve az ideális. Ezt akár egy lapos alátétbe téve így elhelyezve már stabil a készülék, és nem tud elmozdulni. Tűskék helyett is jobb. Aki rendelkezik egy nagyobb ásvánnyal akár kilós is a súlya tegye a villanyóra közelébe, de ne rá, és akár Darvas László kisérletezése anno, ez is hasonlóan javít. Talán ha a fengshui ismereteire is gondolunk, lehet még jobban megismerhetnénk azt is, mit és hová érdemes elhelyezni a teljes szobára bútorzatra mindenre gondolva. A mi hobbink ebből áll, néha gyakran cserélünk ezt azt, és lehet más a hiba, mert nem ismerjük még azt, amit ezek a tudományok tudnak.

Bejegyzés: Ezotéria? Vagy az igazi High-End Audio?

KovA 2022.06.02. 09:29:20

Eeee.... vajh előítéletkizáró vakteszt volt-é, avagy pontosan tudták melyiket tesztelik ?

Bejegyzés: A nagy 6SN7 csoport teszt

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2022.03.21. 14:32:20

Egy sláger nélküli egyslágeres énekes nemlétező karrierjét bemutató dokumentumfilm ami megmutatja, hogy mekkora ereje is van a zenének, és, hogy mennyire univerzális nyelv, nem kell még egyazon földrészen sem élni, hogy be tudja fogadni az ember.

Bejegyzés: Rodriguez, a legnagyobb anti-sztár

baryll 2021.09.25. 07:09:01

Tetszik ez a blog, köszönetem érte. Sajnálom, hogy már nincsenek újabb bejegyzések benne. Kezdő vagyok a témában, úgyhogy inkább csak olvasom és nem kommentelek, mert lehet, hogy csak hülyeségeket tudok hozzáfűzni. Most egy észrevétel erejéig mégis hozzászólnék.
Szerintem az albumok (CD,LP..) "kihalásával" nagyon sokat veszít a zenét kedvelő közönség. Nekem egy új album megjelenése - mondjuk a kedvenc előadómtól - majdnem felért egy koncertélménnyel. Ezt az élményt váltotta le most az egyszámos előadók (pillanat emberkék) elurakodása, akik néhány percben akarják átadni a "tutit". Számomra nem nagyon akar ez összejönni nekik úgy, mint ahogyan az a régebben divatos teljes albumos előadóknak viszont sikerült. Úgy érzem, hogy szürkébb lett a zenei kultúránk az új trendek, fogyasztói szokások által. (Persze tisztelet a kevés kivételeknek, akik még ma is albumokban gondolkodnak.)
Egy gangnam style meghallgatása ma már nem igényel high-end audioláncot és bizony még a "felső tízezer" is ezt a fajta "kultúrát" fogyasztja. (Tisztelet ismételten a kivételeknek.)
Reménykedem a pozitív értelemben vett visszafordulásban, új LGT-k, Zoránok, Szikorák , David Byrne-k, stb. feltűnésében.

Bejegyzés: Egy futómű meg három tápegység - 47 Lab Izumi

kammerer 2021.04.01. 12:25:06

"mint a kognitív pszichológia atyjai, akik a személyiséget fekete dobozként kezelték, őket az inger-válasz érdekelte."
Ezt a behaviorizmus atyjai tették. :)

Bejegyzés: SUGDEN ANV-50 Anniversary – A higgadt erő

Reaktor71 2021.02.07. 09:13:19

Sokan alábecsülik a kazettát.

Alapvetően a magnókazetta egy teljesen veszteségmentes, analóg rögzítési eljárás. Hasonlóan mint a bakelit, vagy a magnószalag az orsós magnókhoz. Tehát elvileg jobb mint bármilyen digitális adathordozó hangja, mivel az analóg jelfeldolgozás közben minden részlet rögzítésre kerül, digitális konvertálás közben pedig csak egy részletét rögzítjük, attól függően, milyen magas a mintavételezési frekvencia. Az audio CD 44100 alkalommal vesz mintát a hanganyagból, 1 másodperc alatt. A kazettára való felvétel közben, 1 másodpercet nem osztunk fel 44100 részre, hanem gyakorlatilag megszakítás nélkül kerül rá az anyag, felfoghatjuk végtelen magas mintavételezésnek.

Gyakorlatban máshogy van. A deck-es korszakban voltak nagyon komoly készülékek. Állítani merem, hogy a jó féle metalkazetta, és egy audiofil minőségű deck, olyan minőségben képes felvenni mai napig, hogy oda-vissza alázza az audio CD-t. Egy analógos alapzaja lesz neki, de az a bakelitnek is van, meg minden analóg készüléknek. Dinamikában, tartományban, átvitelben, keresztbe lenyeli a CD-t.

A legtöbben azonban mai napig nem engedhetnek meg maguknak egy ilyen deck-et, kazettát se nagyon kapni már.

Ja, a következő kérdés, hogy mivel ma már minden anyag digitális, honnan a fenéből vennéd fel kazettára a hangot. :) Audio CD-ről? Mi másról, akkor meg evidens, hogy a minősége úgysem éri el a CD-ét, mivel átjátszás közben 100% hogy van veszteség.

Vinylről vagy szalagos magnóról, át lehetne másolgatni, de azt még annyian sem engedhetik meg maguknak, mint a kazettát.

Nekem van egy Tandberg TCD-3014 típusú magnódeckem és egy Sharp Optonica RT-9100, az Optonica az 4 fejes(!). Gyönyörűen szól! (De van Sony TCK-770ES is, Yamaha KX-1200 és Onkyo Integra TA-2360 is, van vagy 36 db deck-em).

A kazetta hangzása élettel telibb és részletgazdagabb, nem annyira steril, mint egy agyonra zajszűrt sz@rrá masterelt CD. A kazettán a mélyebb tónusok jobban szólnak, valamint hallható a lábdob (és főleg a lábcintányér!), valamint a basszusgitár RÉSZLETESEN. Míg egy jó minőségű audio CD-n is csak öblös kopogásokat és dübörgéseket hallunk a lábdobból és a basszusgitárból. (Ezt onnan tudom, hogy magam is tanultam valamikor dobolni).

Élethűbb kazettán a hangzásvilág, mint egy agyonra zajszűrt, szarrá masterelt CD-n.

A jazz, reggae, country, blues, punk és hip-hop szebben szól kazettán. A világ egyik legnagyobb hip-hop producere Dr. Dre is megmondta, hogy a rap zene lábdobját a kazetta adja vissza a legélethűbben. És igaza van.

Ezt teszteltem is. Van egy gyári műsoros Bob Marley CD-m és egy szintén gyári műsoros Bob Marley kazettám. Ugyanaz az album ugyanazokkal a track-ekkel. Jó fajta CD-playerem van (egy elektroncsöves Ballad Audio CD-200). Meghallgattam mindkettőt A CD-n az olyan hangszereket, mint pl: konga, bongó és egyéb kisebb perkussziós hangszerek gyakorlatilag nem is, vagy csak alig-alig hallhatóak. Kazettán minden hallható. Meg van dettó ugyanez a Bob Marley album vinylen is. A vinyl-t nem kell bemutatni, mindenki tudja, hogy a legjobb hanghordozó mai napig ( Micro Seiki MR-611, lemezjátszóm van, Ortofon hangszedővel). Készítettem másolatot egy metalkazettára, azaz bakelitről kazettára. Ezek után lejátszottam a kazettát. Ugyanolyan szépen szólt, mint ha a lemezt hallgattam volna.

Lehet kazettát hallgatni jó minőségben, "csak" nagyon jó magnódeck kell hozzá.
Ugye régen a legtöbb Jóskának, Pistának milyen magnói voltak? Kommersz olcsó magnók, 2 fejes "Stereo Casette Deck" Grundig, Saba, Fisher és egyéb gyengébb gyártóktól. Bóvli olcsó type I-es vas-oxidos kazettával, aztán a rádióból vették fel a muzsikát. Persze, hogy szarul szólt. :)
De egy 3 motoros, 3 fejes, dual capstan-os, direct drive-os minőségi kazettás deck + egy type III-IV kazetta igen is szépen szól. Persze kellenek a jó hangfalak, jó erősítő...stb is. Na itt nincsen ilyen, hogy "nyávog" a kazetta. Ráadásul gyorsan is teker előre-vissza. Az olcsóbb gagyibb készülékekre fényéveket kellett várni, ha előre akartad a kazit pörgetni. :D

A digitális formátumok (WMA, WAV, MP3, OGG Vorbis.... stb), nem mások, mint informatikai nyelvre lefordítva 1-esek és 0-ák sokasága. Zenét mivel lehet, a legélethűbben előállítani? Magával a hanggal, a puszta fizikával. Az analóg eszközök, ezért is részlet gazdagabbak, jobb az akusztikai hűségük, élethűbbek.

Persze egy jófajta médialejátszó + DAC kombóval már szépen szól egy FLAC. De részemről az analóg mindent visz.

Hobby szinten zenélek, beatmaker vagyok jazzhop/triphop/chillhop/lo-fi műfajban. A szintetizátor hangjait is kazettára rögzítem, erre van nekem egy Fostex MC102 keyboard mixer/felvevő stúdió kazettás deck-em. A szintetizátor hangjait kellemesen színezi, torzítja harmonikusan, majd innen digitalizálom vissza.

Bejegyzés: Helyzetjelentés a magnós szubkultúra mélyéből - II. rész: a teszt

Szívós Ferenc 2021.01.19. 17:12:24

Kb egy éve találtam erre az oldalra, mert akkoriban vettem egy lemezjátszót.

Semmi extra, semmi high-end, egy Omnitronic BD-1320, amihez egy felújítottan vásárolt Technics-hifit használok erősítőnek. Azóta már egy alapszintű lemezgyűjteményt kialakítottam, ami ahhoz elég, hogy bármilyen hangulatom van, mindenképpen legyen hozzá passzoló vinyl. Audiofileknek égnek is állna a haja a lemezeimtől... :D (Csak pár név: Klaus Schulz, 2 Unlimited, Prodigy, Lana Del Rey, Amaranthe, Marshall Royal, Omen, Armin van Buuren... :)

Azóta már kialakult a szokásrendszerem, és rájöttem, hogy a szó hagyományos értelmében soha nem leszek hozzáértő. Nekem ez nem egy műszaki vagy hangzásbéli kérdés. Ez nálam részben érzelmi, részben kulturális dolog. Nem az a lényeg, hogy értek-e a műszaki részéhez, vagy hogy nagyon jó-e a fülem, hanem az a hangulat, amivel többet ad a vinyl a többi formátumhoz képest. Az, hogy gyakorlatilag minden lemezhez tartozik egy olyan rituálé, amitől majdhogynem ünnep lesz minden egyes lemez.
(Kiválasztom a lemezt, kiveszem a visszazárható fóliából, aztán kiveszem a külső tokból a belső tokot, egy kefével portalanítom a lemezt, és utána hallgatom.)

Az elején keresgettem neten, hogy mire érdemes figyelni, és akkor találtam erre a blogra. Az hamar kiderült, hogy a posztok többsége a szó hagyományos értelmében nem nekem szól, de ettől még olvasgattam, mert szeretek olyan embereket olvasni, akik értenek ahhoz, amiről beszélnek. Manapság mindenki csak pózol, életkortól függetlenül, az meg tőlem távól áll. Ahogy ebből az utolsó posztból kiderül, a blog szerzője is így van ezzel. (A disznós-gyöngyös hasonlat szerintem telitalálat.)

Nem csodálom, hogy eltűnt az a motiváció, ami a blogoláshoz szükséges lenne.
A vinyl szerintem szemléletmódilag egy nyugat-európai dolog, nálunk meg az emberek többsége kelet-európai fejjel gondolkozik. (ingyé / ócsón / jóójártam /megóggyuk okosba' ... A bakelt marhára nem ez a világ, az biztos... A zene meg egy csomó embernél csak eszköz ahhoz, hogy fiatalkorukban kapcsolódjanak vele másokhoz, huszonévesen meg párkereséshez használják, Aztán amikor ez sikerült, akkor el is tűnik az életükből a zene. Eldobják az eszközt, mert már nincs rá szükségük... Aztán majd ráfogják, hogy nincs rá idejük, mert munka, meg család...)

Örülök annak, hogy megmarad a blog, nem olvastam minden posztot, tehát számomra még új lesz egy csomó bejegyzés, visszamenőleg majd olvasgatom. :)

Köszönöm az érdekes írásokat, nagyon sok örömöt és tartalmas szabadidőt kívánok! :)

Bejegyzés: Az utolsó poszt

Adani 2020.12.18. 11:11:58

@Ficsurrr: Sőt két kattintás és megy Spotify-ról vagy Youtube-ról akármikor.

Régebben minden nap ott ültél a magnó előtt REC gombon tartva a kezed, hogy egy aktuális keresett slágert fel tudj venni hátha leadják a rádióban kívánságműsorban. Aztán vagy sikerült vagy nem, belepofázott a műsorvezető, elment egy Riga motor a ház előtt vagy a szomszéd beindította a fűnyíróját és elment a vétel, nem adták le végig stb. Ma meg egy Google keresés és mindent megtalálsz.

Bejegyzés: Egy szép, de értelmetlen hobbi - Helyzetjelentés és teszt a hifista szubkultúra szubkultúrájából

Ficsurrr 2020.12.18. 03:42:22

Ekkora baromságot hogy lehet leírni, hogy a kazettának is ugyanazok a negatívumai, mint a lemeznek? A kazetta nem serceg-pattog lejátszás közben. Nyávogást hallasz? Egy jó lemezjátszónak és egy jó kazettás magnónak füllel nem hallhatod a nyávogását! Ha mégis, akkor szervizelni kell vagy fordulj a DC Comics-hoz, hogy készítsenek veled egy új képregényt :) Cserélj gumigörgőt, ékszíjat. Ha még mindig nyávog, akkor üsd agyon a macskát - akarom mondani ott már nagy baj van, azt már nem biztos, hogy érdemes tovább javítgatni. Frekvencia-átviteli probléma? Egy komolyabb decknél az sem lehet probléma, mert általában azért tudnak 20Hz-től legalább 18-19kHz-ig, jobbak még akár 21kHz-ig is és jó ha 16kHz-ig hallod a magas hangokat. A bakelit lemezek felső frekvenciahatára valahol 15-16kHz-nél lehet, tehát a (jó) kazettás deck még mindig jobb. Persze ne egy HiFi-nek hazudott Sony decket hallgassunk vagy valami bazári Aiwa-t vagy Philipset, mert azok hangminőségben és ami a lényeg, hang-hűségben sehol sem voltak egy-egy kivételtől eltekintve.

Azzal egyetértek (részben), hogy ma már nem érdemes kazettázni, én is inkább mp3 párti vagyok PC-ről vagy Pendrive-ról a kocsiban. De csak a praktikum miatt. Azért még mindig előszedek 1-2 sercegő lemezt vagy egy régi kazettát, hogy felidézzük a régi szép időket :) Egyébként egy időben CD-ről másoltam kazettára zenéket és sokkal teltebb, melegebb hangjuk volt utána a zenéknek már a kazettáról. Még a zaj minimális növekedése mellett is sokkal jobban szóltak a zenék a kazettáról, mint a CD-ről. Denon DCD-820 lejátszóról Nakamichi CD 1.5-re másoltam.
Szerintem a bakelitezés csak múltidéző hobbi, merthogy a ezeknek a műanyag korongoknak nagyon rossz minőségű a hangjuk. Leginkább engem a torzításuk zavar, ami főleg a lemez belső részénél erősödnek fel. Hiába próbáltam akármilyen pickup-ot, tisztogattam a lemezeket mindenféle erre alkalmas folyadékkal, próbáltam száraz és "nedves" lejátszást, miközben egy spéci fej egy erre a célra kifejlesztett folyadékot kent a lemezre. Szóval sokmindent kipróbáltam, de egy szintnél nem lehetett jobbat kihozni és így sem voltam megelégedve a hangminőséggel.

Még egy dolog, amiért manapság minden hitvány (kínai, kóreai) gyártó terméke már-már szinte elfogadható hangminőséget produkál:
- az elmúlt cirka 30-40 év alatt annyit fejlődött a technika és a félvezető gyártás, hogy a legsilányabb minőségű tranzisztor is sokkal jobb paraméterekkel rendelkezik, mint a 30-40 évvel ezelőtt gyártott elődje. A szilícium lapkák kevésbé szennyezettek, jobb, minőségibb félvezető gyártás, nagyobb precizitás, stb, stb... jobb sávszélesség, kisebb torzítás még az olcsó (akár komplett integrált áramkörök) félvezetők esetében is.
- az mp3 korában már nem kell a "hülye" kínainak olyanokkal foglalkoznia, hogy:
azimuth (fejdőlés), nyávogás vagy szervó motor vezérlés, áthallás (kit érdekel pl. egy boombox esetén?), frekvenciaátvitel, sercegés... Az mp3-at szépen a lejátszó bitről bitre beolvassa kvarc órajel pontosságú ütemben, egy messziről sem HiFi vagy audiophile D/A átalakító a biteket hanghullámmá alakítja, majd egy olcsó D-osztályú erősítővel hatják meg a jó nagy állandó mágnessel és kosárral megáldott hangszórót. És még elfogadható a hangjuk is...

Azért hihetetlen, hogy a mai technika mennyire leegyszerűsíti az életünket. Emlékszem amikor még bakelitekről, CD-kről válogattam magamnak össze a zenéket kazettákra, hogy tudjak mit vezetés közben hallgatni. Most pedig a számítógép előtt ülve néhány perc alatt összeállítok magamnak szinte bármilyen zenei válogatást egy pendrive-ra....

Bejegyzés: Egy szép, de értelmetlen hobbi - Helyzetjelentés és teszt a hifista szubkultúra szubkultúrájából

MilitaryPolice 2020.11.22. 06:15:42

Ezek a sorok hirtelen felindulásból születtek és a jó öreg burn out írta őket.
Az érzéseidet, amik most úgy tűnik felülkerekedtek teljesen megértem, ismerem. Te érzed kötelességednek hogy írj pedig nem az. Hát ne írj! Egész addig míg ki nem párolog belőled a méreg utolsó molekulája is. Aztán, kérlek írj, mert jól csinálod. És biztos vagyok benne, hogy nem csak a magam nevében beszélek. Hogy inkább a kölök mint a belterjes kis magyar audio piac meg a büdösszájú kommentelők? Még szép! Szellőzz, tisztulj, töltődj de minket se feledj! Boldog gyermekéveket és jó egészséget kívánok nektek!
És köszönöm a sok jó sort a tolladból és a bizonyosságot, hogy van még velem vészesen hasonlóan gondolkodó.

Bejegyzés: Az utolsó poszt

SZ.GY. 2020.10.15. 21:06:13

Nekem is egy majdnem 50 éves Thorens TD150-esem van, amin a kart kicseréltem Rega RB300-ra és egy Audio Technika OC7-es MCC pick uppal és NAIM elő és végfokkal egész szépen szól. Pár éve a húgomtól Svájcból elhoztam az ő TD 125-ösét, mivel ő nem használta, amin még az eredeti kar van Shure V15-ös pick uppal. Ez annak idején háromszor annyiba került, mint az enyém, de a cinköntvény tányér és a szíjhajtás azonos, csak abban fordulatszám stabilizálás és finomszabályozás is van. A Naim előfokot az MCC-hez állították össze (Bécsben vettem), így nem tudtam még összehasonlítani, bár van egy Pioneer A400-as erősítőm is, aminek van MM bemenete. Ha lesz egy kis időm, akkor csinálok egy házi tesztet összehasonlításként. Szerintem is jó márka a Thorens, csak többet kellene hallgatnom.

Bejegyzés: Svájci óra a hifiben - A világ legismertebb lemezjátszója

gosalaus 2020.09.25. 13:58:24

Olyan az érzés, mint amikor Medwe abbahagyta.
Köszönöm a jó írásokat.

Bejegyzés: Az utolsó poszt

AudiJo 2020.09.24. 14:47:00

Sajnálom a döntésed, de elfogadom!
Azért egyelőre nem veszlek ki a kedvencek-ből, hátha, hátha....!
AudiJo

Bejegyzés: Az utolsó poszt

_elek_ 2020.09.21. 09:15:01

Végtelenül elszomorító... hullanak a blogok, a levelek, jön a tél meg a hó meg a halál. Atomcsend.

Bejegyzés: Az utolsó poszt

kirwani 2020.09.20. 12:25:39

Ó kapitány, kapitányom!

Bejegyzés: Az utolsó poszt

Audiolife · http://audiolife.blog.hu 2020.09.19. 18:46:00

@Patakvér: Köszönöm. Még csak hat éves, az még odébb lesz, amikor már a kortársak jobban fogják érdekelni, mint én.

Bejegyzés: Az utolsó poszt

n.zoltán 2020.09.17. 12:03:10

Egyedi hangvételű, hiánypótló blog volt, sajnálom, hogy így döntöttél. Jópár olyan albumot beszereztem, amelyekről itt olvastam először. Köszönet az eddigi tartalomért!

Bejegyzés: Az utolsó poszt

Patakvér 2020.09.17. 10:09:57

Sajnálom, hogy így gondolod, de teljesen megértem azt amit érzel. Én szeretném, ha csak felfüggesztenéd, és ha a gyerek már nem veled, hanem a haverokkal akar biciklizni. Akkor visszajönne az érzés. Addig is sok sikert. Köszönök mindent!

Bejegyzés: Az utolsó poszt
süti beállítások módosítása